skip to Main Content
Droomstart Voor Raizzed

Droomstart voor Raizzed

Uit de stal van Love for Denim, is enige tijd geleden een nieuw merk gelanceerd. Het bedrijf wilde op de behoefte aan een lager prijssegment, maar kwalitatief uitstekend jeansmerk inspringen. Een merk bestaande uit een compacte, overzichtelijke collectie;  dat was het begin van Raizzed.

Groeiend marktaandeel.
Raizzed kent een vliegende start, want na de lancering op Sunday School en de promoties via verschillende vakbladen loopt het storm qua afspraken en orders. Op dit moment zullen er bij de 1euitlevering in juli meer dan 100 verkooppunten zijn, wat betekent dat circa 30% van de markt in Nederland is ingestapt met dit merk! We spreken  Tess Wilson van de Sales-afdeling over dit geweldige eerste succes:

“ Raizzed is een merk voor jongens en meiden in de leeftijd van 2 tot 16 jaar, bestaande uit jeans, T-shirts, sweaters en jassen. De collectie is zeer betaalbaar, heeft een strakke look, opvallend kleurgebruik, met een uitstekende kwaliteit en marge, zoals onze klanten gewend zijn van ons vanuit Love for Denim. De collectie is compact en overzichtelijk.

Lancering tijdens Sunday School.
Onze stand werdtijdens de beurs erg goed bezocht. We stonden op een prima punt, waar de collectie goed tot zijn recht kwam en de vele positieve reacties daar gaven ons enorm veel energie!” Omdat Tess alle (potentiële) klanten persoonlijk bezoekt met de collectie, kwam zij door de vele aanvragen naar aanleiding van de beurs al snel tijd en handen tekort. Om die reden wordt zij nu bijgestaan door Ellen van Lieshout, die al geruime tijd ervaring heeft met de merken van Love for Denim. Samen willen zij de kindermarkt gaan veroveren.

Toekomstvisie.
Begin juli is de eerste uitlevering. Daarna begint de volgende verkoopperiode. Naast verkoop in Nederland wordt het merk momenteel ook in Duitsland, België en Italië verkocht. Voor de nabije toekomst hoopt Raizzed een belangrijke jeansspeler op de markt te worden en gaan zij actief werken aan hun verdere naamsbekendheid.  Voornamelijk de positieve mond-op mondreclame heeft het merk voorzien van die gedroomde start in Nederland. Tess en Ellen zijn blij met dit eerste succes en rijden vol energie het land door, want voor de komende weken staan er nog veel geplande afspraken. En uiteraard zullen wij het merk met belangstelling voor jullie blijven volgen!

Website Raizzed: www.raizzed.com

   Raizzed

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top