skip to Main Content
INretail: Omzet Kindermodebranche Stijgt In 2018

INretail: Omzet kindermodebranche stijgt in 2018

Goed nieuws voor de retailer. De omzet in de (kinder)mode- en schoenenbranche wordt in 2018 geschat op een stijging van 2% ten opzichte van het afgelopen jaar. Dat meldt INretail in een omzetprognose voor 2018.

Wel blijkt dat vooral dominante, multichannel retailers een groeiend deel van de totale omzet claimen. Online omzet groeit daarnaast harder dan offline omzet.

De omzet in de (kinder)modebranche kan komend jaar alleen gaan groeien als er meer wordt ingezet op vernieuwing. De gehele branche moet gaan inspelen op de veranderende consumentenbehoeften die per moment en situatie kunnen verschillen. Het is dus belangrijk te gaan verleiden op het juiste moment.

De consument is namelijk leidend en dat betekent dat je je als ondernemer moet gaan verdiepen in de drijfveren en behoeften van de klant. Ook blijkt uit de prognose dat consumenten vooral kiezen voor gemak, efficiëntie en relevantie.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top