skip to Main Content
Jr. Allround Online Marketeer (Fulltime) – Kleertjes.com (Hilversum)

Jr. Allround Online Marketeer (Fulltime) – Kleertjes.com (Hilversum)

Wil jij bij een award winning bedrijf werken en alles leren over Online Marketing? Heb jij feeling voor online en E-commerce en kun jij jezelf identificeren met onze DNA kernwaarden: smart, forward thinking, caring, inspiring en fun? Geef dan jouw carrière een kickstart met deze uitdagende job!

Wat ga je doen?

Als Jr. Allround Online Marketeer werk je dagelijks aan de grootste online marketing campagnes van kleertjes.com. Wekelijks neem je deel aan de retailmeeting, waar je samen met een multidisciplinair team de resultaten bespreekt en de retail & marketing planning voor de komende weken maakt.  Je werkt nauw samen met de ervaren online marketeers in het team en wordt door hen gecoacht en opgeleid op alle fronten van online marketing.

Je beheert, samen met je collega’s, de kanalen SEA, Shopping, Display, Affiliate, Social en E-mail op operationeel niveau en analyseert en rapporteert de resultaten. Op basis hiervan kom je pro-actief met nieuwe initiatieven om de campagnes te verbeteren. Ook denk en werk je mee aan het opzetten van nieuwe campagnes.

Zowel het werven van potentiële klanten als het behouden van ruim 250.000 klanten is voor het team één van de belangrijkste KPI’s. Je denkt bij het opzetten, onderhouden en optimaliseren van campagnes vanuit de Customer Journey, maar verliest ondertussen onze uitdagende omzet targets niet uit het oog.

Op jaarbasis versturen we meer dan 50 miljoen e-mails en werven met onze campagnes miljoenen websitebezoekers. Het is dan ook belangrijk dat je nauwkeurig te werk gaat en oog voor detail hebt. Je werkt gestructureerd volgens de Retail & Marketing planning, maar bent ook flexibel als er geanticipeerd moet worden op de snel veranderende marktontwikkelingen. Op dit moment hebben wij al een aantal zeer succesvolle geautomatiseerde e-mail flows en vanwege het succes hiervan willen wij nu, samen met jou, de volgende stap zetten: nóg persoonlijkere campagnes voor elke individuele klant.

Over kleertjes.com

kleertjes.com is de grootste online shop in kids fashion. Wij zorgen voor gemak voor de moderne moeder met een eenvoudige, veilige en efficiënte manier van shoppen. kleertjes.com biedt een plek waar je alles kunt vinden: kleding en schoenen van de bekende en vertrouwde merken uit nieuwe en vorige collecties.

Als grootste en bekendste online shop in kids fashion van de Benelux hebben wij een notering in de Twinkle top 100. Dit jaar versturen wij meer dan 600.000 pakketjes en daar zijn wij erg trots op!

Jouw taken samengevat

– A-Z beheren, onderhouden en optimaliseren van alle online marketing kanalen
– Doorvoeren van acties, thema’s en promoties in SEA, Display, Affiliate, Social ads en E-mails
– Inrichten van generieke en unieke kortingscodes voor sale acties
– Opbouwen en onderhouden van samenwerkingen met belangrijke affiliate publishers
– Maken van rapportages, analyseren van de resultaten en deze omzetten naar concrete acties
– Initiëren en implementeren van nieuwe campagnes
– Verbeteren van de klantbeleving d.m.v. segmentatie en personalisatie

Jouw profiel

– Je bent recent HBO of WO afgestudeerd (studierichting marketing/communicatie/bedrijfskunde)
– Je hebt maximaal 2 jaar relevante werkervaring
– Je bent flexibel en leergierig
– Je werkt nauwkeurig, gestructureerd en resultaat gedreven
– Je hebt een positieve persoonlijkheid
– Kennis van SEO en/of Social Advertising is een pré
– Kennis van één of meerdere tools als Google Analytics, Adwords, bGenius, Omnia, Clang, Google Display & Video, Criteo en/of Awin is een pré

Team

Je maakt onderdeel uit van het Online Marketing Team, bestaande uit twee Online Marketeers, een E-mail Marketeer en de Teamleider Online Marketing.

Wij bieden

Een uitdagende baan bij een snelgroeiend bedrijf waarbij The Joy of Growing Together centraal staat. Als kleertjes.com groeit, groei jij ook. We dagen je uit om initiatief te nemen en ondernemerschap te tonen.

– Een uitgelezen kans voor een starter met affiniteit voor online en E-commerce
– Volop ontwikkelingsmogelijkheden tot ervaren Allround Online Marketeer
– Veel vrijheid en verantwoordelijkheid in een rol die er echt toe doet
– Werken binnen een multidisciplinair team in een informele werksfeer
– Marktconforme arbeidsvoorwaarden passend bij jouw opleiding en ervaring
– Fulltime (40 uur) dienstverband
– Leuke collega’s en elke vrijdag een vrijmibo

Enthousiast?

Reageer dan snel via recruitment@kleertjes.com en stuur je motivatie en CV t.a.v. Ira Buijtenhuijs. Heb je nog een inhoudelijke vraag over deze functie? Neem dan contact op met Niek Stofbergen via niek.stofbergen@kleertjes.com.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top