skip to Main Content

Aan het woord: Ingrid Vogels van Restyle Kids in Son en Breugel

In ‘Aan het woord’ vragen we retailers hoe het afgelopen seizoen is verlopen, wat de trends van het moment zijn en welke merken zichtbaar groeien in populariteit. Deze week spreekt KIDS met de eigenaresse van Restyle Kids in Son en Breugel.

Eigenaresse Restyle Kids, Ingrid Vogels: “Ik heb altijd een passie gehad voor mode. Zo heb ik een opleiding in de mode gevolgd en heb ik jarenlang in een damesmodezaak gewerkt. De laatste jaren ben ik werkzaam geweest als coupeuse voor verschillende merken, waaronder Restyle Kids. Toch miste ik hierbij het contact met de klanten. Daarom besloot ik uiteindelijk om de stoute schoenen aan te trekken en heb ik Restyle Kids zo’n 1,5 jaar geleden overgenomen.”

Verkoop
“Het afgelopen jaar was een lastig jaar om te starten, dit kwam met name door het feit dat het over het algemeen een moeilijk jaar in de retail was. Het was voor veel winkels pittig om de zaak draaiende en zelfs overeind te houden. Maar gelukkig gaat het op dit moment goed met de winkel en mag ik zeker niet klagen. Merken die met name goed lopen in de winkel zijn: Retour, LOOXS, Geisha, Indian Blue Jeans en Name it.”

Trends
“Op het gebied van modetrends is het in Brabant heel anders dan in de rest van Nederland. Brabant is wat minder trendgevoelig en daarnaast wat meer behoudend. De kleding is eerder klassiek te noemen dan trendy. Men volgt het modebeeld wel, maar er zitten niet echt uitschieters bij. Wat nu opvalt is dat je de flaired pants bij de meiden wat meer terugziet. Voor de jongens is de kleding wat rustiger en kom je vrijwel geen opvallende prints tegen.”

Draai gevonden
“Ik geniet enorm van mijn werk. Zo ben ik graag onder de mensen en vind ik het contact met de kinderen heel leuk. Je kunt wel zeggen dat ik mijn draai heb gevonden. Ik voel mij als een vis in het water!”

Website Restyle Kids: www.restylekids.nl

Dit bericht heeft 0 reacties

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Back To Top