Aandacht voor tieners op Market by Kleine Fabriek
Volgens de vakbeurs eisen tieners steeds meer hun eigen plekje op. Daarom zal er bij de komende editie van Market by Kleine Fabriek meer aandacht besteed worden aan deze doelgroep.
Tieners worden ook wel ‘inbetweens’ genoemd: ze vinden kinderkleding te kinderachtig maar vinden ook geen aansluiting bij volwassen mode. Het is dan ook niet gek dat deze doelgroep steeds meer een eigen plek inneemt. Ze groeien op met verschillende apps en worden beïnvloed door schoolgenoten, mensen via YouTube en andere online influencers.
Veel merken zijn aanwezig op de kindermodevakbeurs op 9 en 10 juli in de Amsterdamse Rai. Zij presenteren hier hun collecties voor tieners. De merken Replay, American Outfitters, Levi’s en Bellerose zullen bijvoorbeeld deelnemen. Ook zijn er enkele merken nieuw in dit segment, onder andere DKNY, Derhy Kids en Review for Teens showen deze dagen hun collecties.
Op Modefabriek (ook 9 en 10 juli) kan men lezingen en workshops bijwonen waar veel kennis over de doelgroep ’tieners’ wordt verspreid. Het online gedrag van de Digital Natives wordt besproken, maar ook storytelling op social media. Met een MarketxModefabriek combi-ticket kun je het “leer”programma bijwonen in District D van Modefabriek.
Website Market by Kleine Fabriek: http://www.marketbykleinefabriek.nl
Dit bericht heeft 0 reacties