
Let’s get digital met Vingino!
Vingino zet een nieuwe stap in de kindermodebranche! Het kindermodemerk heeft de afgelopen maand online displays aan fysieke retailers in Nederland en Duitsland afgeleverd. Vingino gelooft sterk in digitalisering in de fysieke winkels en heeft haar focus dan ook op de vergroting hiervan gezet.
Met de online touchpoints kunnen de retailers nog beter bedient worden en kan de juiste content geboden worden aan de consument. Aankomend seizoen zal Vingino nog meer online touchpoints inzetten bij retailers. Touchpoints die nog niet eerder zijn gezien in de mode-industrie. How cool!
Aan de hand van catwalk video’s op een digitaal scherm worden de collecties op de displays getoond. Het meubel is zo zichtbaar op de winkelvloer gemaakt dat dit voor extra conversie zorgt. Daarnaast tonen de digitale schermen ook de logo’s van de specifieke retailer, waardoor de uitingen zeer gepersonaliseerd zijn.
De digitale schermen zijn op afstand door Vingino te beheren door middel van Narrowcasting. Dit maakt het mogelijk dat de video’s worden aangestuurd op het Vingino hoofdkantoor, waardoor dit altijd de meest actuele content bevat.
Website Vingino: www.vingino.com
Dit bericht heeft 0 reacties