C.A.S.T. introduceert segmentatiedagen en gaat voor één grote beurs
Schoenen-, tassen- en accessoirescentrum C.A.S.T. in Nieuwegein zal twee grote veranderingen doorvoeren. Beiden zullen ervoor zorgen dat het centrum aantrekkelijker wordt voor exposanten, én winkeliers.
Segmentatie
Zo zal C.A.S.T. segmentatiedagen introduceren voor sport, kids, fashion en comfort. Hierdoor wordt er meer focus gelegd op specifieke segmenten. Ook zal er door meer spreiding in het seizoen meer activatie op vaste inkoopdagen gecreëerd worden. Het zijn dus niet meer slechts twee beursmomenten. Om ervoor te zorgen dat de kosten voor gastdeelnemers scherper en aantrekkelijker zijn, zal er worden ingezet op meer aanwezigheid van huidige exposanten en nieuwe toetreders. Volgens Marijn Verschure van C.A.S.T. is het in het huidige marktklimaat van belang om mee te bewegen en in te zetten op groot aanbod in specifieke segmenten zoals deze.
Buy&Bloom
Een andere verandering is dat Buy&Bloom van 24 tot en met 26 februari 2019 de hoofdtrekker wordt. BrandNew gaat dan ook als format op in Buy&Bloom. De focus gaat hierbij naar starters en nieuwkomers.
Over C.A.S.T.
C.A.S.T. heeft zo’n 160 showrooms met 600 vertegenwoordigde merken. Deze merken staan verdeeld over een oppervlakte van 20.000 m2. Het is een uniek concept in de BeNeLux; alles is op één plek geconcentreerd en het centrum is makkelijk bereikbaar.
Website C.A.S.T.: www.cast.nl
Dit bericht heeft 0 reacties