Ga naar hoofdinhoud
CAST

Content Marketeer bij C.A.S.T.

Ben jij een ondernemende en creatieve contentmarketeer en wil jij ervaring opdoen in de wereld van schoenen, sport en mode? Werk jij graag in een dynamische, inspirerende en verbindende organisatie? Dan is deze marketing job echt iets voor jou. Bij C.A.S.T., het inkoopcentrum voor schoenen, sport en mode draagt jouw content namelijk direct bij aan het verbinden van merken en retailers.

Over C.A.S.T.
C.A.S.T. is hét inkoopcentrum waar je meerdere keren per jaar naartoe gaat als je retailer of leverancier bent. Sinds jaar en dag vinden leveranciers en winkeliers elkaar als het gaat om in- en verkoop op het gebied van schoenen, sport en mode. Er zijn ruim 600 merken in ruim 160 showrooms gevestigd. C.A.S.T. bestaat sinds 1984 en organiseert en faciliteert beurzen en evenementen. C.A.S.T. zorgt voor verbinding en inspiratie voor de hele branche.

Dit zijn jouw verantwoordelijkheden
Je bent een bevlogen persoon met passie en gevoel voor kwalitatieve content als tekst, beeld en video. Jouw content zorgt voor conversie en engagement en draagt bij aan de naamsbekendheid, propositie/positionering van C.A.S.T. Je haalt (merk)verhalen op binnen het centrum, bij leveranciers en bezoekers en creëert en plaatst content (tekst én beeld) afgepast op verschillende social mediakanalen. Je schakelt snel, houdt alle vakbladen en vakinformatie nauwlettend in de gaten en voelt goed aan wanneer je actie moet ondernemen. Je brengt de nieuw ontwikkelde merkstrategie verder onder de aandacht van alle stakeholders. Je onderhoudt contacten met leveranciers, bezoekers en pers. Hieruit haal je informatie om de marketing en diensten verder te verbeteren. Je gaat je veel bezighouden met de ontwikkeling van de nieuw te ontwikkelen website en app. Het is zeer wenselijk dat je verder bijdraagt aan ontwikkeling van andere activiteiten op marketinggebied, zoals het organiseren van events, het vergroten van de zichtbaarheid in en rondom het pand en PR- activiteiten. Dit doe je in nauwe samenwerking met het beursmanagementteam.

Dit ziet C.A.S.T. graag terug in jouw profiel
Je bent een (door)starter met potentie; hebt al wel enige ervaring met contentmarketing, effectieve inzet van social media, campagnes en creatie voor (online) marketingmiddelen. Maar het is vooral belangrijk dat je leergierig bent en dingen snel oppakt. Daarnaast heb je natuurlijk affiniteit met mode en schoenen en weet je informatie te filteren in een omgeving waar contact belangrijk is en veel wordt gesproken. Je bent in staat nieuws te creëren en aansprekende teksten en beelden te produceren in samenwerking met bureaus (of in eigen beheer). Tot slot is het zeer belangrijk dat je zorgvuldig en snel kunt werken. Natuurlijk ben je in staat om samen te werken en draag je graag bij aan het succes van het team en de organisatie. Je onderhoudt contact met verschillende stakeholders en partijen, creëert en behoudt overzicht. Om dit te realiseren is het nodig dat je daadkrachtig bent, maar ook organisatiesensitief. Je bent creatief, kunt goed plannen en organiseren en denkt in oplossingen.

Verder heb je:
Een relevante HBO-studie richting Marketing of Communicatie afgerond en al enige ervaring als contentmarketeer of als marketingmedewerker met contentcreatie in jouw takenpakket. Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal. Engels, Duits en/of frans is een pré. Kennis van SEA, SEO, Display, Social Media, CRO, Analytics en Adwords. Bij voorkeur ervaring met CMS-systemen en ben je in staat andere programma’s snel op te pakken.

Wat biedt C.A.S.T. jou?
Bij C.A.S.T. breid jij jouw portfolio uit met kennis en ervaring in de modebranche. C.A.S.T. is een dynamische organisatie met veel op handen zijnde veranderingen in een snel veranderende retailmarkt. C.A.S.T. staat open voor nieuwe ideeën, ondernemerschap en initiatieven. De werkomgeving is informeel en biedt veel vrijheid en zelfstandigheid. De functie wordt liefst fulltime ingevuld, met een ondergrens van 32 uur per week. Geïnteresseerd? Stuur je CV en motivatie naar info@cast.nl.

Dit bericht heeft 0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top