
Coolcat & Ronnie Flex komen met eigen kledinglijn
Modemerk CoolCat brengt met de 26-jarige artiest een eigen collectie uit, die vanaf eind volgende week te koop is.
In Amerika is het al heel gewoon: muzieksterren met een eigen kledinglijn. Kanye West, Rihanna, Beyonce, Pharrell Williams, allemaal zitten ze in de mode. Nu treedt hiphopheld en producer Ronnie Flex in hun voetsporen met zijn eigen urban kledinglijn. Dat doet hij onder de vlag van CoolCat, het modemerk van ondernemer Roland Kahn.
Een eigen kledingcollectie is een lang gekoesterde wens van Flex, die megapopulair is bij jongeren en hits scoorde met nummers Zusje en Drank & Drugs. Hij heeft kleding ontworpen die ‘ubercool en toch zeer betaalbaar’ is voor jongeren, die vaak ook fans zijn.
Volgens Kahn passen de stijl en attitude van Flex precies bij CoolCat. ,,Veel van onze klanten en medewerkers houden van Ronnie en zijn muziek. Daarom heb ik geen seconde getwijfeld toen Ronnie vroeg of wij samen met hem zijn eigen kledinglijn wilden maken”, zegt Kahn.
De ondernemer – die met zijn Cool Investments ook formules als MSMode en America Today bezit en de merknaam V&D kocht – herkent zich in de artiest. ,,Ronnie is niet alleen een creatieve geest, maar ook een echte ambitieuze ondernemer. Ronnie voelt perfect aan wat jongeren van vandaag aanspreekt. Onze designers die intensief met Ronnie hebben samengewerkt, waren erg onder de indruk van zijn gevoel voor tijdgeest, stijl en oog voor details.”
Flex’ allereerste collectie is vanaf vrijdag 19 oktober online te bestellen en ligt een dag later in de winkel.
Dit bericht heeft 0 reacties