Crush Denim houdt ermee op
Het einde van Crush Denim is in zicht. Door het coronavirus is het kindermodemerk genoodzaakt om te stoppen.
In een e-mail naar de klanten schrijft de directie het volgende: “Een aantal jaren hebben we met enorm veel enthousiasme geprobeerd een geweldig merk neer te zetten. We hebben met het hele team keihard gewerkt om een succes te maken van Crush Denim, maar helaas moeten we nu met pijn in ons hart gezien de huidige zware omstandigheden toch besluiten om te stoppen met Iconic Crush Denim.”
De lopende orders voor flash SS20 en AW20 worden niet meer uitgeleverd en zijn geannuleerd. Hoewel de collectie voor zomer 2020 volledig is uitgeleverd, komt het merk winkeliers tegemoet door verschillende kortingen op de factuur te geven.
Het merk was in 2016 opgericht door Anita Makkinje en haar dochter Melissa Sieuw van Christina Fashion Agenturen in samenwerking met Chain Fashion Industries B.V. Het richtte zich op jongens en meisjes die zichzelf willen zijn en in staat waren hun grenzen te verleggen. Twee jaar geleden besloten Anita en haar dochter Melissa Sieuw het merk te verlaten.
KIDS fashion mag kent Sales Manager Angelo van Leijenhorst vanuit het vak en weet dat hij keihard heeft gewerkt om het merk verder uit te bouwen in de markt. Maar er werd veel gekozen voor de branding merken door de kindermodedetaillist en Crush voldeed daar nog niet aan helaas.
Dit bericht heeft 0 reacties