Crush Denim lanceert B2B shop
Kindermodemerk Crush Denim heeft laten weten een B2B shop gelanceerd te hebben. De nieuwe B2B webshop van het merk staat vanaf heden online.
Met de B2B shop wordt de service aan afnemers verder uitgebreid. Opgericht door Anita Makkinje en haar team, ontwikkelt dit stoere merk zich verder tot aanbieder in het NOOS-segment. Ben je nog geen klant van het merk en wil je informatie? Neem dan contact op met Crush Denim door te mailen naar: info@crush-denim.com.
Over Crush Denim
Slechts anderhalf jaar geleden richtte Anita Makkinje samen met haar team het kinderkledinglabel Crush Denim op. Het merk richt zich op jongens en meisjes die graag hun grenzen verleggen en zichzelf willen zijn. Door goed in te spelen op de vraag vanuit de markt, boekt het merk veel succes. De samenwerking met leveranciers, de prijs-kwaliteitverhouding, de maandleveringen en een goede marge staan hierbij centraal. Anita en haar team willen een verschil maken.
Website Crush Denim: www.crush-denim.com
Dit bericht heeft 0 reacties