skip to Main Content

De Alpina x Retour Jeans campagne was een daverend succes!

In augustus lanceerde Alpina in samenwerking met Retour Jeans twee LIMITED EDITION fietsen. Ook kwam Retour met een ludieke win-actie voor zijn fans! Namelijk de ‘bike to school’ campagne!

De Alpina x Retour Jeans campagne was een daverend succes! De fietsen zijn de winkels uitgevlogen, Retour kreeg enorm enthousiaste reacties van de resellers en er zijn bijna 1.000 kassabonnen ingezonden. Kortom: een mega geslaagde samenwerking.

KIDS sprak met Vera Lenssinck, marketing manager van Retour Jeans, over het succes van deze ludieke campagne. Het succes van deze campagne is zeer zeker te danken aan de enthousiaste promotie van onze resellers, geeft Vera aan. “Het is mooi om in deze periode iets extra’s te kunnen doen voor onze resellers, met deze campagne stimuleerden we de consumenten namelijk om een mooie Retour outfit te gaan kopen in de winkels”.

Retour Jeans had naast deze consumentenactie, ook verschillende acties opgezet waarbij de resellers zelf een fiets of zelfs een personeelsuitje voor het gehele team konden winnen. “Door de leukste social media post over onze nieuwe collectie te posten, of de mooiste ingerichte Retour etalage te creëren, konden onze resellers zelf ook kans maken op leuke prijzen. Zo zagen we de tofste etalages voorbijkomen”! Retour Jeans wil alle resellers bedanken voor hun inzet. “Op naar een mooie nieuwe campagne!”, aldus Vera.

Website Retour Jeans: www.retourjeans.com

Dit bericht heeft 0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top