skip to Main Content
SundaySchool corona

Exclusief interview: corona-update SundaySchool

Rob de Vos, één van de drijvende krachten achter SundaySchool vertelt in een exclusief interview wat we kunnen verwachten van SundaySchool 2022.

Over ruim 7 weken staat SundaySchool gepland, hoe gaat het met de voorbereiding?
De voorbereiding gaat erg goed. We hebben veel aanmeldingen, zelfs meer dan de laatste editie van januari 2020. We merken dat inkopers en winkeliers zich weer willen oriënteren en collega’s willen ontmoeten. 

Kan SundaySchool door corona wel doorgaan in januari?
We hebben alle voorbereidingen getroffen, 3G, 2G, 1G, ter plaatse testen etc. We hebben samen met de mensen van de Fabrique alle scenario’s klaarliggen. Alleen als de overheid evenementen als SundaySchool verbiedt, dan moeten we de beurs annuleren.

Zijn er veel nieuwe merken op SundaySchool te zien?
Er zal een mix te zien zijn van grote bekende merken én nieuwe opkomende merken. Zo zal ‘In Gold we Trust’ hun kindercollectie laten zien, en is ‘le Temps des Cerises’ een nieuwe deelnemer. Oo Baje Studio, Mim-Pi, Cruyff, No way Monday en Mikk Line zullen bij SundaySchool te zien zijn. Ook merken uit het midden-hoog segment zoals Stella Mc Cartney, Petit Bateau, of Gant. Of Tumble ’N Dry zullen aanwezig zijn.

Kunnen bezoekers al toegangskaarten kopen?
Ja, sinds deze week staat de online ticketing weer live. Tickets zijn ook nu weer € 12,50 in de voorverkoop tot 23 december, daarna en aan de deur is de toegang € 17,50. En mocht het event niet doorgaan doordat het verboden wordt krijgen de bezoekers hun geld natuurlijk teruggestort.

Klopt het dat jullie binnenkort ook met een beurs voor volwassenen mode komen?
Dat klopt, een beurs genaamd BrandsHatch. Door het succes van SundaySchool is de vraag gekomen of we niet een hoogwaardig beurs event voor merken uit de volwassenen kleding wilden opzetten voor het midden-hoog segment. De beurs zal op zondag 23 januari plaatsvinden. Het concept is hetzelfde, met dezelfde stands en opzet. Daarnaast hebben we, omdat BrandsHatch tegelijkertijd is met de Modefabriek, een luxe shuttle service opgezet tussen Utrecht en Amsterdam.

Wat staat verder er nog op de agenda voor de komende weken?
We hadden een thema bedacht, genaamd ‘Back to Life’. Maar doordat Corona nog steeds onder ons is, moesten we een nieuw thema bedenken. De komende editie is het thema ‘ICE AGE’ Daar zijn we nu druk mee, en natuurlijk met alle deelnemende merken om ze weer te laten excelleren. Kortom, het zijn lange dagen tot eind januari, maar als het straks doorgaat, dan zal de voldoening fantastisch zijn.

Dit bericht heeft 0 reacties

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top