
Ferrari hoopt jongere doelgroep aan te spreken met nieuwe kledinglijn
Met de lancering van de nieuwe kledinglijn hoopt Ferrari in de toekomst een jongere doelgroep aan te spreken. Met de collectie wil het automerk een jongere doelgroep bereiken die minder interesse heeft in de auto’s van Ferrari.
In de collectie is er bewust geen keuze gemaakt voor aerodynamische kleding die lekker zit in de auto. Wel komen de bekende kleuren van Ferrari duidelijk terug in de collectie. Zo zien voornamelijk veel trenchcoats, bomberjacks en parka’s met felle kleuren terug. Dankzij een samenwerking met Puma zijn er ook schoenen aanwezig in de nieuwe collectie.
Momenteel is Ferrari nog een van de meeste bekende automerken ter wereld. Volgens Nicola Boari, diversificatieverantwoordelijke bij het automerk, is Farrari bij de jeugd minder bekend. Met deze nieuwe collectie hopen ze hier verandering in te brengen. Boari stelt dat de kledinglijn van Ferrari over tien jaar zo’n tien procent van Ferrari’s winst kan genereren.
Dit bericht heeft 0 reacties