Floortje Smeets nieuwe Brand Manager Blue Rebel
Per 1 maart is Floortje Smeets, afkomstig van Tumble ’n Dry, de nieuwe Brand Manager van kindermodemerk Blue Rebel. Smeets zal gaan werken aan de herpositionering van het merk en de versterking van de collectie.
Ook zal Smeets een leidende rol gaan spelen op de afdeling Sales en Export. Philips Musch, managing director bij Retail Tribes, zegt erg blij te zijn met de komst van Floortje. “Er is een hoop te doen maar met haar kennis en ervaring van de markten en in het bijzonder die van de Nederlandse markt, zijn we ervan overtuigd dat we onze dealers en klanten weer gaan verrassen.”
Bij Tumble ’n Dry was Smeets onder andere werkzaam in verscheidene functies op het gebied van sales. Daarnaast droeg ze de verantwoordelijkheid voor de coördinatie van de collecties. Smeets geeft aan het een fantastische uitdaging te vinden bij een prachtig merk. “Hoewel de markt niet gemakkelijk is wil ik samen met onze partners kijken waar de kansen liggen, veel luisteren en dan hard aan de slag dus.”
Afgelopen oktober maakte Blue Rebel de overstap van retailorganisatie Euretco naar het Haarlemse Retail Tribes, dat gespecialiseerd is in baby- en kinderkleding.
Website Blue Rebel: www.bluerebel.nl
Dit bericht heeft 0 reacties