Ga naar hoofdinhoud

HEMA ontwikkelt ‘schone billen box’ voor jonge ouders

HEMA heeft in samenwerking met innovatiebureau Forty een abonnementsservice voor jonge ouders ontwikkeld. Volgens Carsten Klomp, CIO HEMA, bevat de zogeheten ‘schone billen box’ alle ‘basics voor je baby’, zoals luiers en verschoningsdoekjes.

De Nederlandse warenhuisketen wil met de abonnementsservice ‘de levens van jonge, werkende ouders verbeteren’. Uit een eerste test onder jonge ouders blijkt dat 15,4 procent interesse heeft in de ‘schone billen box’. Twee weken na het ontvangen van de eerste box vraagt HEMA hoe het gaat, zodat de volgende box nog beter op de wensen en behoeften van het kleintje kan worden afgestemd.

Volgens Klomp is de volgende stap het neerzetten van een grootschalig pilot-experiment. Zo heeft HEMA in samenwerking met Forty voor het tweede concept een ander prototype ontwikkeld. In de zogeheten ‘HEMAtheek’ kunnen ouders alle informatie over de zorg voor hun baby vinden.

Website HEMA: www.hema.nl

Dit bericht heeft 0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top