Ga naar hoofdinhoud
HUGO BOSS en CWF kidswear licentie

Hugo Boss en CWF verlengen kindermode licentie met HUGO Brand

HUGO BOSS Group en CWF Group hebben een akkoord bereikt over de licentie en uitbreiding van BOSS kidswear. Dit laat CWF Group weten in een recent persbericht.

De exclusieve licentie biedt de mogelijkheid tot design, productie en wereldwijde distributie van HUGO kids collecties. De collecties worden ontwikkeld voor jongens en meisjes van 4 tot 16 jaar, met een focus op de tieners. De aankomende collecties bevatten “complete looks, van top tot teen” met een aantal statement items zoals t-shirts en sweaters. De kledingstukken bevatten het rode HUGO kids logo of een van de mini-me prints behorend bij de collectie. Deze mini-me prints zijn ontworpen om aan te sluiten bij de volwassenen collecties. In een persbericht laat CWF dat de aankomende collectie geïnspireerd is door stijl en vrije tijd en bevat veel HUGO denim artikelen.

“We zijn erg blij dat we met CWF de juiste licentiepartner aan onze zijde hebben om het volledige potentieel van HUGO te benutten, ook in de kinderkledingbranche. (…) We kijken ernaar uit om deze succesvolle relatie uit te breiden met de HUGO Kids licentie,” laat Daniel Grieder, CEO van HUGO BOSS weten in een persbericht.

“CWF is vereerd en trots om haar langdurige samenwerking met de HUGO BOSS Group te versterken en HUGO Kids in het voorjaar van 2023 te lanceren”, zegt Pascal Leblanc, CEO van CWF. “HUGO’s unieke positionering en momentum zullen een grote aanwinst zijn voor de ontwikkeling van de nieuwe kindercollectie. Voor onze groep is deze samenwerking een mooi extra aanbod voor onze klanten en uiteindelijk voor de eindconsument.”

HUGO Kids zal jaarlijks twee collecties uitbrengen, beginnend in December. De producten zullen wereldwijd verkrijgbaar zijn online, in warenhuizen en in kinderwinkels.

Dit bericht heeft 0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top