skip to Main Content
SundaySchool zevende editie

Interview met SundaySchool: dit kan je verwachten

Het is alweer bijna tijd voor de zevende editie van SundaySchool. Om een idee te geven van wat je kan verwachten, hebben we deze week een interview met Rob de Vos. Benieuwd? Lees vooral verder!

Hallo Rob, alweer de 7e editie van SundaySchool, dat is snel gegaan.
Inderdaad, ik herinner het me als de dag van gisteren dat Stefan en ik op bezoek gingen bij de Fabrique en ons idee voor een kinderbeurs uitlegde. Toen niet wetende dat we hiermee al snel de grootste kindermodevakbeurs van de Benelux zouden organiseren.

Wat is je mee gevallen en wat is tegengevallen als je nu terugkijkt?
Ten eerste is het echt een fulltime job. Je bent een half jaar bezig met de organisatie, beginnend met een evaluatie van de afgelopen beurs. Dat doen we met de merken, meerdere bezoekers, met het team en met de Fabrique.  Aan de hand daarvan proberen we de komende editie nog professioneler in te vullen en wensen die we horen waar mogelijk te implementeren.

Wat me enorm is tegengevallen is de corona tijd. Als team zijn we ruim 2 jaar druk geweest met het kijken waar de kansen lagen en daar een plan voor te bedenken. Als je dan steeds weer wordt teruggefloten omdat het niet mag vanuit de overheid, of vanwege de angst bij bezoekers, is dat best wel frustrerend. Maar gelukkig hebben we in februari direct na de corona een aangepaste editie mogen organiseren wat zeer gewaardeerd werd.

Je geeft aan dat je nieuwe wensen wilt invullen. Kun je daar een voorbeeld van geven?
Ja, er is de vraag gesteld of we niet een wat breder aanbod willen brengen met producten naast kleding. Denk bijvoorbeeld aan speelgoed, aankleeddekens, knuffels, kinderboeken. Dat zal geen groot aanbod zijn, maar kan de margedruk die er bij kleding heerst (elk seizoen weer afprijzen en uitverkopen) voor een deel opvangen. Komende editie hebben we hier een aanbod in van o.a.  Kingspoint, de Kleine Giraf, Plantoys en Chewies & More.

Daarnaast hebben we natuurlijk een breed scala aan kindermodemerken, bekende grotere en nieuwe kleine opkomende merken

Jullie werken altijd in een thema. Kun je al een tipje van de sluier oplichten?
Ja, dat wil ik wel doen. Het thema deze editie is ‘The Soukh of Marrakech’. Het buitenterrein is omgebouwd tot een Marokkaanse markt met kraampjes, een henna tattoo artiest en gezellige muziek. Zelfs de typische Marrakech geuren zullen niet ontbreken. Maar uiteindelijk gaat het natuurlijk om het aanbod aan merken, die staan in de hallen rondom het buitenterrein en zijn goed bereikbaar. Hier is geen thema, de merken presenteren hun merken in het thema van hun eigen collectie.

Tot slot, hoe laat is de beurs en wat kosten de kaartjes? 
Goed dat je dat even aanhaalt. De beurs is op 3 juli van 09.30 – 18.00 uur. Toegangskaartjes zijn te koop via de website, NIET bij de ingang maar alleen online. De early bird prijs is € 12,50 tot 21 juni, daarna € 17,50. En natuurlijk gratis parkeren (voor de deur als je op tijd komt)

Dit bericht heeft 0 reacties

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Back To Top