Kinderkledingmerk Name It introduceert nieuw submerk Lil’ Atelier
Kindermodemerk Name It heeft een nieuw merk gelanceerd: Lil’ Atelier. Het submerk geeft een ‘nieuwe kijk op kindermode door middel van goede materialen, gebalanceerde kleuren en fantastische ambacht’.
Het merk richt zich op ‘geüpgrade materialen gecombineerd met luxe en verfijnd design’. Bij Lil’ Atelier staan klassieke stijlen voor jongens, meiden en baby’s centraal. Het merk heeft vier collecties per jaar, waarbij de materialen uit corduroy, fluweel, kasjmier, wol en biologisch katoen bestaan.
Name It gebruikt Lil’ Atelier om een exclusieve aanpak aan te bieden. Laura Weber Svendsen, communicatie manager bij Name It, geeft aan dat de vraag voor een meer exclusieve lijn voornamelijk uit Duitsland en Scandinavië kwam. “We hebben een hoge vraag gemerkt voor kinderkleding meer een focus op kwaliteit en duurzame materialen, naast een verfijndere look. We willen in deze vraag voorzien met Lil’ Atelier”, aldus Weber Svendsen.
Kindermodemerk Name It werd in 1986 opgericht in Denemarken. Het bedrijf is inmiddels uitgegroeid tot een geliefd internationaal kinderkledingmerk voor kinderen van 0 tot 16 jaar oud.
Website Name It: www.nameit.com
Dit bericht heeft 0 reacties