Ga naar hoofdinhoud

Kindermodemerk Gray Label start in 2020 met lease-service op kinderkleding

Het Amsterdamse kindermodemerk Gray Label is begonnen met het testen van een abonnement op kinderkleding. Aangezien kinderen zo snel groeien dat ze binnen een jaar meerdere maten doorlopen, wordt de lease-service in 2020 gelanceerd.

Het abonnement is bedoeld voor kinderen van nul tot één jaar, omdat kinderen op die leeftijd het hardst groeien. De service bestaat uit een pakket van vier, acht of twaalf stuks kleding, die ingewisseld kunnen worden wanneer het kind er bijna uitgegroeid is.

In november wordt de abonnementsservice getest met een kleine groep ouders en kinderen. Gray Label wil hiermee kijken wat de wensen zijn van de ouders en hoe het concept nog aangescherpt kan worden. Hoewel de focus eerst op Nederlandse consumenten ligt, wordt het concept mogelijk later uitgerold naar andere landen en leeftijden.

Website Gray Label: www.gray-label.com

Dit bericht heeft 0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top