Kindermodemerk GYMP presenteert nieuwe huisstijl
GYMP is inmiddels uitgegroeid tot een koploper in baby- en communiekleding en wordt momenteel verkocht in meer dan 400 boetieks en speciaalzaken over heel Europa. Het Belgische kinderkledingmerk slaagt er in haar eigen identiteit en marktpositie verder uit te bouwen in de vorm van een nieuwe huisstijl.
De naam GYMP staat voortaan voor Gorgeous Young Misters and Princesses, een merk waar meer dan ooit kinderen centraal staan. Bij GYMP kun je terecht voor tijdloze babypakjes, kwalitatieve kinderkleding en stijlvolle outfits dat ieder kind laat stralen als een prins of prinses. Voor GYMP is het iedere dag feest; dat verklaart ook het kroontje dat op speelse wijze verwerkt wordt in het nieuwe logo.
Met onder meer een rebranding van haar winkels, de website die in een nieuw jasje is gestoken en een lanceringsactie, wordt de nieuwe dynamiek nu ook losgelaten op het brede publiek. Door een veel actievere aanpak op sociale media, zag GYMP de afgelopen maanden een bloeiende community ontstaan rond het merk. Zo kent het aantal likes op haar Facebookpagina een gestage groei en ontstond ook op Instagram in korte tijd een trouwe fanbasis. Dit laat zien dat GYMP weerbaar en future proof is. Het merk kijkt de toekomst dan ook positief tegemoet.
Website GYMP: www.gymp.be
Dit bericht heeft 0 reacties