Ga naar hoofdinhoud

Main Crush Monday maakt shoppen weer leuk met nieuw concept

Volgens Main Crush Monday moet shoppen wel leuk blijven. Daarom gaan zij iedere maandag een outfit voor jongens en/of meisjes aanbieden via social media, website en WhatsApp waarbij verschillende merken worden gecombineerd hiermee wil Main Crush Monday de frustratie bij moeders weghalen, door bekenden en onbekende merken uit Europa een kans te geven hun voorraad te verkopen en te werken aan hun naamsbekendheid in Nederland.

Met één knop de perfecte outfit
Er zijn veel vrouwen die willen dat hun kinderen er leuk uitzien, maar zelf niet zo goed weten hoe te combineren, geen tijd hebben óf geen idee hebben welke merken er zijn. Inge van Dalfzen en Marjoleine van den Ende gaan daarin tegemoet komen met Main Crush Monday. Niet alleen inspiratiefoto’s maar juist concrete beelden en informatie over de outfit, de pasvorm, het merk, de kwaliteit, maatvoering, etc. Alles komt aan bod. 

“ Wij zorgen dat iedereen met één druk op de knop een outfit kan bestellen. Een duidelijke uitleg, goede foto’s en persoonlijk contact werken mee aan de gedachte dat online kopen makkelijk kan zijn.” Aldus Marjoleine. “De bestelling wordt via What’s app afgehandeld. Geen invulvelden voor adresgegevens maar een berichtje en een tikkie zijn onderdeel van het gemak.”

Duurzaam
Door te werken met de bestaande voorraad wil Main Crush Monday een bijdrage leveren aan een duurzamere textielbranche waar uitverkoop geen hoofdrol speelt. Door de juiste combinaties en kwaliteitsproducten aan te bieden kan een item veel langer gedragen worden.

Website Main Crush Monday: https://maincrushmonday.com/

Dit bericht heeft 0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top