Mauriks Mode Agenturen voegt Australian toe aan portfolio
De kids/junior lijn van Australian behoort vanaf heden tot het portfolio van Mauriks Mode Agenturen. In samenwerking met Bos Group International richt het Italiaanse merk zich nu ook op de BeNeLux. Het jongensmerk is voor boys in de leeftijd 2 tot en met 16 jaar en is gebaseerd op de lijn voor volwassenen.
De advies verkoopprijzen hebben een marge van 2,5 en de collectie bevat de volgende items:
– T-shirts SS/LS vanaf €39,95 tot en met €59,95
– Sweaters vanaf €69,95 tot en met €89,95
– Vesten vanaf €79,95 tot en met €99,95
– Jogging broeken vanaf €59,95
– Uitgewerkte sets (broek en vest) vanaf €119,95
– Zomer- en windjacks vanaf €129,95
Over Australian
In 1956 werd het merk Australian geboren, waarbij de focus in het begin vooral op de tenniswereld lag. Producten waren altijd functioneel, klassiek en van kwaliteit en zijn dat nu nog steeds. In de loop der jaren heeft het merk zich ontwikkeld tot een label voor functionele sport- en vrijetijdskleding. Het merk speelt in op de laatste trends, maar blijft altijd dichtbij hun unieke stijl.
Andere merken van Mauriks Mode Agenturen zijn Levi’s Kids, Fred Mello Junior, Grunt Jeans, Esprit Kids, Tiffosi Denim, Relish Girls en Lego Kidswear.
Website Mauriks Mode Agenturen: www.mauriksmodeagenturen.nl
Dit bericht heeft 0 reacties