Moederbedrijf Noppies wenst grote Europese speler te worden
Het moederbedrijf van Noppies, Nine&Co, heeft het Duitse Alvi overgenomen. Alvi is de Duitse marktleider op het gebied van slapen voor baby’s en kleine kinderen. Nine&Co is de nieuwe naam van het moederbedrijf.
Het merkenhuis in het domein zwangerschap, baby en kinderen tot acht jaar, heeft naast Noppies ook Supermom, Queen Mum, Imps&Elfs, Esprit for mums en Nop onder zich. Daarmee focust het bedrijf zich volledig op moeders. Volgens CEO Anne-Gien Haan, voorheen marketingdirecteur van HEMA, is het doel van Nine&Co moeders hun zelfvertrouwen en plezier te vergroten.
Europese markt
De aankomende twee jaar wil Nine&Co de omzet verdubbelen. Daarnaast wil het een grote speler worden op de Europese markt. In ruim vijftig landen heeft het bedrijf al meer dan tweeduizend verkooppunten en Noppies heeft daarbij zo’n twintig brandstores. In 2016 werd Noppies verkocht aan Vendis Capital, een Nederlandse investeringsmaatschappij.
Website Noppies: www.noppies.com
Dit bericht heeft 0 reacties