Nieuwe look & feel voor online kidsfashion shop Kixx Online
Online kidsfashion shop Kixx Online heeft het afgelopen seizoen zeker niet stil gezeten. Wij vroegen Samantha Laan, Online Marketeer bij Kixx Online, dan ook de hemd van het lijf over de nieuwe veranderingen.
Nieuw logo
Het logo is aangepast en verrijkt met een nieuwe pay-off: ‘Laat zien wie je bent’. Deze slogan staat voor een goed gevoel. Kixx Online is er om je eigen stijl te ontdekken en gelooft dat het vinden van een kledingstijl een ontdekkingsreis is, juist als je kind bent. Naast een nieuw logo is er gedacht aan nieuwe verzendverpakkingen met duurzaam speelplezier.
Nieuwe website
Ook de website is flink onder handen genomen. Zo heeft Kixx de handen ineengeslagen met Flowbox: een user generated tool waarbij content (met de hashtag #kixxlaatzienwiejebent) op een eenvoudige manier verzameld en gedeeld kan worden. Als resultaat heeft deze tool een prachtig lookbook, dat is gevuld met foto’s van klanten om anderen te inspireren en net dat beetje extra te bieden. Binnen een handomdraai worden de items geselecteerd die bij de persoonlijke stijl van je kid(s) passen.
Door de nieuwe look & feel van de website is Kixx klaar voor de toekomst en in staat een ontdekkingsplatform met liefde voor kleine karakters te bieden. Kixx gelooft er sterk in dat kids zich beter voelen in een outfit die bij ze past: “dat is waar we voor gaan: vandaag, morgen en later!” aldus Samantha.
Website Kixx Online: www.kixx-online.nl
Dit bericht heeft 0 reacties