NIMBEL groeit en start crowdfunding campagne
In 2023 vestigde NIMBEL zich als een opmerkelijk nieuwkomer in de wereld van veilig en comfortabel babydragen. Nu staat NIMBEL op het punt om verder te groeien. Vanaf 12 januari start een crowdfundingcampagne waarmee zowel investeerders als klanten deel kunnen uitmaken van de groei van NIMBEL op de Europese markt.
Na de lancering van NIMBEL’s innovatieve en wereldwijd gepatenteerde babydragers in september van vorig jaar, is het snel gegaan. Gebruikers zijn enthousiast, en ze zijn genomineerd voor maar liefst twee belangrijke prijzen: de Baby Innovation Award en Design Award (uitreiking tijdens de Negenmaandenbeurs in februari 2024).
Nu staat NIMBEL klaar voor de volgende stap: Europa veroveren. Winkeliers in Duitsland, Oostenrijk en Scandinavië tonen al interesse, en hun doel is om medio 2024 internationaal te lanceren. Om dit doel te verwezenlijken, starten ze in januari een crowdfundingcampagne via Eyevestor. Hiermee krijgen investeerders de kans om met behulp van certificaten een belang te verwerven in NIMBEL (zogenaamde Sharefunding). Het doel is om op deze manier € 900.000 op te halen, waarmee ze de internationale groei van NIMBEL kunnen realiseren. De crowdfundingcampagne begint op 12 januari, waarbij het mogelijk is certificaten te reserveren. Op die dag zal NIMBEL ook bij BNR Zakendoen aanwezig zijn om daar te pitchen voor ondernemend Nederland.
NIMBEL is te koop in geselecteerde kinderwinkels en online via nimbelcarrier.com. Het is verkrijgbaar in drie kleuren, kan zowel op de buik als op de rug worden gedragen en is geschikt voor kinderen van geboorte tot anderhalf à twee jaar oud. De verkoopprijs bedraagt € 379,-
Dit bericht heeft 0 reacties