
NONO bestaat 25 jaar
25 jaar geleden is NONO gestart als een ‘No-Nonsense’ kinderkledingmerk voor babies, jongens en meisjes. Simpele vormen in een simpel kleurbeeld met zorg en kwaliteit ontwikkeld en makkelijk te combineren. Een opvallende tegenhanger in die tijd waarin juist veel bontgekleurde kindermodemerken waren. NONO beklede direct een unieke positie. En dat is altijd gebleven.
25 jaar is een lange tijd. Natuurlijk heeft NONO zich in al die jaren ontwikkeld. Zichzelf ook meerdere keren opnieuw uitgevonden. Uiteindelijk kozen ze ervoor om hun aandacht volledig te richten op jonge meiden.
De missie van NONO is om deze meiden te helpen op zoek te gaan naar hun eigen stijl en identiteit: NONO inspireert en biedt een veelzijdig kader waarbinnen dat kan.
25 jaar NONO: We spelen in op trends, zonder eigenheid te verliezen. NONO is daardoor nooit een korte hype geweest, maar een consistente ‘blijver’. Zorgvuldig ontworpen collecties met een eigen gezicht. Kwalitatief, modieus en met een knipoog naar de volwassen mode. Op naar de volgende 25 jaar!
Dit bericht heeft 0 reacties