Online outlet Otrium blijkt groot succes
Onlangs hebben voormalig topmannen van Tommy Hilfiger, Fred Gehring en Ludo Onnink, 750 duizend euro geïnvesteerd in online fashionoutlet Otrium. De Nederlandse startup heeft hiermee in twee jaar tijd wel 1,4 miljoen euro groeigeld weten op te halen.
Niet alleen Gehring en Onnink hebben geïnvesteerd in het bedrijf, ook oprichter Adriaan Mol van betaalbedrijf Mollie heeft zijn steentje bijgedragen. Eerder staken ook al Albellie-oprichter Hans Veldhuizen en Funda-oprichters Marque Joosten en Marijn Pijnenborg geld in het bedrijf. Otrium hoopt hiermee in 2020 de slimste en grootste online fashionoutlet van Europa te worden.
Het platform
Otrium is opgericht door Milan Daniels en Max Klijnstra. Via een ledenmodel biedt het platform toegang tot bekende- en onbekende, opkomende merken. Het telt tot op heden zo’n honderdduizend leden en voor de techniek en logistiek wordt zelf gezorgd. De startup is tot nu toe alleen actief in de Benelux maar dit jaar zullen daar meer landen aan worden toegevoegd. Ook verkoopt Otrium tot op heden geen kinderkleding, mogelijk komt daar binnenkort verandering in.
Website Otrium: www.otrium.nl
Dit bericht heeft 0 reacties