Ga naar hoofdinhoud

Sales Support Specialist – NINE & Co (Noppies)

Ons hoofdkantoor, gevestigd in Lelystad, is dé hotspot van onze organisatie. Met ruim 100 enthousiaste collega’s werken we al sinds 1991 aan vooruitstrevende collecties die stijlbewuste moeders ondersteunen in “Their path to new life”. In deze groeiende organisatie staat ons sterke merkportfolio centraal. Wij bundelen de krachten door het delen van onze technologische kennis, weloverwogen keuzes in stijl en passie voor mode op het gebied van zwangerschapskleding, babykleding, kinderkleding en baby goods. Met als doel een waardevolle relatie opbouwen met onze klant waarbij we haar zelfvertrouwen geven door zorg, comfort en kwaliteit te bieden tijdens haar zwangerschap en moederschap.  

In deze inspirerende organisatie ligt de focus op persoonlijke ontwikkeling, flexibiliteit en uitdaging. Niet alleen zodat jij het beste uit jezelf kunt halen, maar ook omdat wij ervan overtuigd zijn dat we op deze manier ook het beste kunnen bieden aan onze klant. Wil jij werken voor gave merken als Noppies, Supermom, Esprit for mums? Solliciteer dan nu en durf te laten zien wat jouw drijfveer is om je passie en expertise te delen met – wie weet wel – je toekomstige collega’s!

Voor ons Salesteam zoeken wij een:

Sales Support Specialist (32-40 per week, Lelystad)

Omschrijving: 

Als Sales Support Specialist ben je verantwoordelijk voor een correcte afhandeling van de klantenorders van zowel nationale als internationale (online) klanten. Dit gaat via een B2B portal, mail en telefoon om gestelde omzetdoelstellingen te behalen alsmede pro-actief commerciële acties uit voeren. Tevens fungeer je als partner voor de accountmanagers. Werkzaamheden die bij de functie horen zijn: 

  • Het verwerken van orders die via de B2B portal, telefonisch en per mail binnenkomen volgens de wensen van de klant; 
  • beantwoorden van vragen van de klant (telefonisch en per e-mail);
  • doorzetten van de orders naar het warehouse alsmede contact onderhouden met het warehouse omtrent de status van zendingen;
  • verkoop stimuleren door commercieel te denken en pro-actief te reageren op de behoefte van de klant;
  • fungeren als partner voor de sales- en accountmanagers en voorzien van de juiste informatie op het juiste moment;
  • verwerken van interne en externe orders, retourorders en manco’s in de systemen waarmee gewerkt wordt;
  • zorgdragen voor verwerking van backorders en toekomstige direct sales orders:
  • zorgdragen voor de juiste content oplevering vanuit de databank bij de diverse accounts;
  • uitvoeren van commerciële acties om het resultaat te verbeteren door onder andere het onderhouden van een toolbox en het uitzetten van de juiste acties op het juiste moment.

Profiel:

De Sales Support Specialist die wij zoeken heeft ervaring in het werken met een B2B portal, is klantgericht, commercieel en weet goed prioriteiten te stellen. Je kunt goed zelfstandig en in teamverband functioneren. Tevens ben je stressbestendig, accuraat, communicatief vaardig, heb je overtuigingskracht, een pro-actieve houding en ben je service -en oplossingsgericht. 

Verder vragen wij:

  • Minimaal een MBO+ opleiding;
  • minimaal 2 jaar relevante werkervaring;
  • kennis van de Nederlandse en Engelse taal, Duitse taal is grote een pré;
  • kennis van online verkoopkanalen is een pré;
  • Kennis van de volgende systemen:
  • ERP systemen
  • MS Office- Word en Excel
  • B2B portal

Wat bieden wij:

  • Een baan met uitdaging en verantwoordelijkheid in een groeiende, jonge en dynamische omgeving waarin je jezelf op persoonlijk- en werkniveau  verder kan gaan ontwikkelen;
  • een laptop en extra beeldscherm om goed thuis en/of hybride werken mogelijk te maken;
  • thuiswerkmogelijkheid voor maximaal 2 werkdagen in de week;
  • een marktconform salaris secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een pensioenregeling en reiskostenvergoeding;
  • 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband; 
  • toegang tot een e-learning van GoodHabitz met ruim 100 trainingen en masterclasses;
  • als eerste toegang tot de Sample Sales van de merken Noppies, Supermom, Esprit for mums en personeelskorting op nieuwe collecties;
  • mogelijkheid voor deelname aan onder andere Lease a Bike en Bedrijfsfitness.

Interesse?
Wil jij ons komen versterken? Mail dan zo snel mogelijk jouw motivatie met CV naar de afdeling HR naar sollicitaties@nineandco.com.

Heb je vragen? Wij beantwoorden deze graag.

Task International B.V. 
Poseidonweg 17
8239 DK Lelystad

T: 0320 – 295600

Dit bericht heeft 0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top