Spot On Fashion stopt met grote samenwerking, maar voegt nieuwe merken toe
KIDS fashion mag maakte eerder al bekend dat Elton IJpma van Spot On Fashion het kinderkledingmerk SEVENONESEVEN tot zijn beschikking kreeg. Nu heeft de agent ons laten weten dat de samenwerking met BRNDWRKS is beëindigd, maar dat hij enkele andere merken juist heeft toegevoegd aan zijn portfolio.
Spot On Fashion is vanaf heden dan ook niet meer verantwoordelijk voor de verkoop van de kinderkledingmerken Bellaire, SuperRebel, NoBell en TYGO&vito. De nieuwe merken die IJpma vanaf komend seizoen wel tot zijn portfolio mag gaan rekenen zijn TOPitm Kidswear en Gabbiano boys.
SEVENONESEVEN en 12Monkeys
SEVENONESEVEN en 12Monkeys blijven nog steeds onder IJpma’s agentschap vallen. IJpma is ook al nauw betrokken bij de ontwikkeling van de nieuwe collectie van SEVENONESEVEN. Mocht je benieuwd zijn welke richting SEVENONESEVEN op is gegaan met de nieuwe collectie, dan kun je de collectie bewonderen op de nieuwe beurs SundaySchool. 12Monkeys zal vanaf de winter van 2018 een voororder merk worden en komt in januari met een nieuwe collectie.
TOPitm Kidswear en Gabbiano boys
Het nieuwe merk TOPitm is een stoer meisjeslabel dat vanaf 2018 zo’n 80 verkooppunten heeft. Het merk werkt nauw samen met de doelgroep bij het bepalen van nieuwe collecties en staat bekend om de zachte kwaliteit en aansluitende pasvorm. Gabbiano boys is een kinderkledingmerk dat zich richt op jongens tussen de acht en zestien jaar. Alle kleding staat in het teken van streetstyle, precies zoals jongens het tegenwoordig willen.
Over Spot On Fashion
Het modebedrijf Spot On Fashion houdt zich bezig met verkoop en distributie van diverse (inter)nationale kinderschoenen- en kinderkledingmerken. Alle collecties zijn te bezichtigen in de showroom in Weesp.
Website Spot On Fashion: www.spotonfashion.nl
Dit bericht heeft 0 reacties