Tumble ’N Dry en Polaroid brengen te gekke tussencollectie uit
Dat retro hip, hot en happening is hoeven we niemand meer uit te leggen. Ook Tumble ’N Dry moet dit gedacht hebben, want in samenwerking met Polaroid Originals brengt het kindermodemerk nu een mooie, kleurrijke collectie op de markt. Hier zit tevens een gave campagne aan verbonden. Wij vertellen je er graag meer over!
Co branding is niet meer uit de kindermodewereld weg te denken. Zo bracht Polaroid eerder al een collectie uit in samenwerking met Puma, maar slaan ook andere brands de handen ineen. De tussencollectie van Tumble ’N Dry is er een waar mogelijk veel vraag naar zal komen en zó ziet de lijn eruit:
De collectie zal gepromoot worden via influencers, waardoor de lijn ook bij de consument onder de aandacht wordt gebracht. Wanneer de collectie eenmaal te koop is zal er een wedstrijd plaatsvinden.
De wedstrijd
Kinderen (en hun ouders) kunnen een item kopen en een foto maken onder het mom ‘My future is me now’. Hierin tonen ze hun ’toekomstige ik’ in 10 jaar. Dit kan zijn in de vorm van een droom, het maken van een wereldreis of bijvoorbeeld in een werkomgeving; alles mag en alles kan! De 100 beste inzendingen worden gebruikt voor een echt Tumble ’N Dry x Polaroid boek waarin Generatie Z prachtig in beeld zal worden gebracht. De unieke exemplaren worden opgestuurd naar de deelnemers.
My future is me now party
Tot slot zal er in 2029 (jazeker, over precies 10 jaar) een feest plaatsvinden voor alle winnaars die in het boek zijn verschenen. Zijn de dromen van de kids werkelijkheid geworden? Dat ga je hier zien!
De collectie wordt nu verkocht en zal eind augustus of begin september uitgeleverd worden. Interesse? Neem contact op met Tumble ‘N Dry: 020 555 81 20
Contact België:
Alexis Verhaeghe
t: +32 (0)486 528 375
e: averhaeghe@tumblendry.com
Website Tumble ’N Dry: www.tumblendry.com
Dit bericht heeft 0 reacties