Ga naar hoofdinhoud

United Brands BV bundelt haar krachten met het Deense Brands4Kids A/S

“No Guts No Story!” En daarom is het tijd voor de ‘next step’.  Indian Blue Jeans, Rellix The Original en Daily7kids zijn sinds 2014 onder de vleugels van het moederbedrijf United Brands uitgegroeid tot succesvolle fashion labels voor kids. Door zich samen te voegen met het Scandinavische Brands4Kids is United Brands voorbereid op de toekomst!

Wie zich verder wil ontwikkelen en internationaal wil groeien in de huidige markt moet haar krachten soms bundelen. En dat is iets wat we met Brands4kids gaan doen. Zó zijn we in staat om onze merken naar de volgende fase te brengen. We kunnen nu nog duurzamer produceren en onszelf wapenen tegen de veranderende behoefte in de markt. Door de sterke internationale positie van Brands4kids kunnen Indian Blue Jeans, Rellix The Original en Daily7kids een sterke groei creëren in het buitenland ”, aldus een ambitieuze Margo van den Elshout in haar nieuwe rol als Country, Brand & Marketing Manager voor de Benelux.

Met het kantoor van United Brands in Rosmalen heeft Brands4kids een perfecte locatie voor haar uitbreiding in de Benelux. Brands4kids voert op dit moment acht kidsmerken die uiteenlopen van Fashion en Outdoor tot Basics, met een sterk NOOS assortiment voor de kleine maten. Bekende namen voor de Benelux zijn o.a. En Fant, Minymo en Huttelihut.

Scandinavië meets Europe

“Door United Brands bij Brands4Kids te voegen brengen we letterlijk en figuurlijk het beste van twee werelden samen. In Nederland, België en Duitsland zijn we al jaren succesvol binnen de markt van de kidsfashion. Maar wie de fashion wereld volgt weet dat de Scandinavische merken inmiddels op vele fronten hoge ogen gooien. Zeker op het vlak van sustainability en met minimalistisch en eigentijds design”, aldus een enthousiaste Nicole Vliegenberg-Doré Salesmanager Benelux.

Het gehele team van United Brands in Rosmalen blijft onveranderd en hun expertise zal gebundeld worden met de krachten van Brands4kids om zo samen internationaal en zeker ook op het gebied van duurzaamheid te kunnen groeien.

De twee bedrijven delen dezelfde mentaliteit. Zij zien hun klanten als partner en dat is een essentiële benadering die zorgt voor succes! Samen zijn wij READY4MORE!

Dit bericht heeft 0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top