Wehkamp ontvangt twee bestellingen per seconde
Afgelopen weekend was het National Glamour Day in Nederland. De actie zorgde ervoor dat Wehkamp het beste weekend ooit heeft gedraaid. Dit had het online warenhuis ook te danken aan het mooie lenteweer.
Wehkamp haakte graag in op initiatief van modemagazine Glamour. Dit deed het bedrijf door de consument twintig procent korting te geven op veel modeartikelen. Er is uiteindelijk veel damesmode, schoenen en kinderkleding besteld. Ook tuinartikelen waren populair dit weekend.
Hoogtepunt
Wehkamp telde op het hoogtepunt meer dan 110 bestellingen van de consument per minuut, wat dus neerkomt op ongeveer twee bestellingen per seconde. Vooral de doelgroep ‘gezinnen’ bleken het warenhuis goed te kunnen vinden, deze is in het weekend gegroeid met dertig procent. Meer dan de helft van de klanten hebben daarnaast een bestelling via een mobiel apparaat geplaatst.
Website Wehkamp: www.wehkamp.nl
Dit bericht heeft 0 reacties