Zo denkt de branche over kindermodebeurs Just Kidz
De eerste editie van Just Kidz heeft enkele weken terug plaatsgevonden in het World Fashion Centre in Amsterdam. Natuurlijk waren wij razend benieuwd hoe de branche deze beurs heeft ervaren. Welke merken misten er en wat vond men van de sfeer? Je leest het terug in de resultaten van de enquête.
Resultaten enquête KIDS fashion mag
Zo’n 22,2% procent van de bezoekers die de poll hebben ingevuld vindt dat het merkenaanbod op Just Kidz precies goed was. Volgens het overige deel (77,8%) hadden er meer merken mogen staan. Zij misten met name de volgende merken: Name-it, Levi’s, Vingino, Retour, B-Nosy, NoNo, Feetje, Cars, Z8, Quapi en Tumble ’N Dry. Tevens hadden de merken Gymp, Looxs, Small Rags, Molo, Noppies, Jubel, Kiezeltje, Funky xs en Petrol een plekje op de beurs mogen hebben.
Ongeveer 80% van de bezoekers vindt dat de beurs precies op het juiste moment heeft plaatsgevonden. Volgens de overige 20% was het iets te laat in het seizoen. De sfeer was volgens bijna 78% erg fijn en gemoedelijk. Het overige deel heeft de sfeer als wat stoffig ervaren en vindt dat er te weinig mensen aanwezig waren op de beurs. Ook vindt een enkeling dat de muziek te hard stond. Van de bezoekers vindt 66,7% dat er genoeg mogelijkheden waren tot netwerken. Volgens 11,% waren er minder mogelijkheden dan verwacht en het overige deel vindt dat er juist te weinig netwerkmogelijkheden waren. Dit is volgens een enkeling het gevolg geweest van een laag bezoekersaantal. Ongeveer 22% van de bezoekers die de poll heeft ingevuld is alleen op Just Kidz geweest, 67% is ook naar SundaySchool geweest en 11,1% is naast Just Kidz ook bij Drive Inn Junior geweest. Het grootste deel van de bezoekers heeft dus vergelijkingsmateriaal gehad.
De bezoekers geven veel tips voor een volgende editie van Just Kidz, 56% ziet namelijk verbeterpunten. Zo mogen er meer merken staan in de volgende editie, mag het iets hipper, meer trendy en is een modeshow ook zeker geen slecht idee. Daarnaast kunnen de stands mooier worden aangekleed, moeten er meer bezoekers getrokken worden en mag het event nóg groter worden opgezet. Zo kan de beurs bijvoorbeeld ook gehouden worden in de hallen in Barneveld, dat iets centraler gevestigd is in Nederland.
Over het algemeen geven de bezoekers die de enquête hebben ingevuld Just Kidz 4,1 van de vijf sterren. Dit komt uit op een 8,2 als eindcijfer.
Website Just Kidz: www.justkidz.nl
Dit bericht heeft 0 reacties