Bergstein verrast met maximale vernieuwing!
Bergstein is een succes. De iconische regenlaarzen in vele kleuren en maten doen het fantastisch. Om het merk te upgraden en retailers nog beter te ondersteunen, hebben ze de branding onder de loep genomen en een frisse make-over gegeven.
Bergstein groeit; letterlijk en figuurlijk!
De vernieuwde branding is al zichtbaar, ze zetten nog een stap verder met het B Original concept en binnenkort lanceren ze een compleet nieuwe consumentenwebsite.
Bergstein Classic
Het design en de kwaliteit van de Bergstein regenlaars zijn doorontwikkeld, met een nog strakkere en modernere uitstraling als resultaat. Deze ontwikkelingen sluiten aan op het B Original concept van Bergstein, waarin elk kind wordt gezien als uniek en zijn of haar eigen pad bewandelt. Daarom heeft Bergstein het iconische ontwerp niet alleen doorontwikkeld, maar ook een nieuwe naam gegeven: Bergstein Classic. De Classic combineert het vakmanschap en de vertrouwde kwaliteit die je van Bergstein gewend bent met de tijdloze stijl die past bij het unieke karakter van ieder kind. Daarnaast is de Classic nu ook verkrijgbaar in drie extra maten, tot en met maat 38, zodat er nog meer kinderen kunnen genieten van deze klassieker. Ook de craft schoenendoos hebben ze aangepast, met een opvallende branding die aansluit bij het B Original concept.
Limited Edition Bergstein
Vanaf SS25 is de Bergstein Classic leverbaar. De basiscollectie bestaat uit 12 bestseller kleuren. Daarnaast lanceren ze elk jaar een Limited Edition! Door te werken met een Limited Edition lijn, kunnen ze beter inspelen op actuele trends. Hierdoor krijgen de campagnes meer lading en zie je elk seizoen vernieuwing terug in de collectie. Bergstein introduceert voor SS25 een te gekke NEON collectie in maar liefst vier opvallende kleuren. Deze collectie brengt vernieuwing in de regenlaarzenmarkt, blijft trouw aan de kleurrijke stijl van Bergstein, en sluit perfect aan bij de laatste trends in kidsfashion.
Antar Shoe
De Rietkraag 17
8082 AA Elburg
+31 (0)525 681420
Dit bericht heeft 0 reacties