skip to Main Content
kids fashion

Janneke Wintermans voegt Tartin & Chocolate toe aan portfolio

Het seizoen voor SS20 is weer begonnen en ook bij Janneke Wintermans Agenturen is de drukte losgebarsten. Het agentuurschap neemt voor dit seizoen het merk Tartin & Chocolate over van Fashion Club 70.

Janneke Wintermans: “Enige tijd geleden hebben ze ons gebeld dat ze gingen stoppen met de verkoop van kindermode, met uitzondering van Moos Knuckles, Philipp Plein en LIU JO. Voor dit seizoen hebben wij de verkoop van Tartin & Chocolate daarom overgenomen.”

CFW, een bedrijf dat licenties heeft van diverse merken en zelf ontwerpt en distribueert, breidt ook uit met twee nieuwe merken voor de FW20 collectie. Hierover zal later meer bekend worden gemaakt.

Tevens is Janneke Wintermans Agenturen ook aanwezig op Sunday School, de kindermodebeurs die plaatsvindt op zondag 7 juli 2019. Merken die je daar zal zien zijn onder andere: My Brand, Billieblush en DKNY.

Website Janneke Wintermans Agenturen: https://www.wintermans-agenturen.nl/

Dit bericht heeft 0 reacties

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Back To Top