
Jolo Fashion Group gaat partnerschap aan met China
De Jolo Fashion Group is een nieuw distributie partnerschap aangegaan met de Haihan Group uit China. Vanaf aankomende winter zullen de Nederlandse merken van de kindermode groep ook te vinden zijn op de Chinese kinderkledingmarkt.
De Haihan Group zal door middel van een retailconcept het merkenportfolio van Jolo op de Chinese markt introduceren. Volgens het persbericht richt Jolo zich vanuit de basis op bovenstaande elementen en niet op het ontwikkelen van eigen retail. Dit in combinatie met de intentie om nieuwe markten te betreden en het belang van data die patronen in koopgedrag in kaart brengt, heeft ertoe geleid dat Jolo op zoek is naar langdurige partnerschappen hierin. Haihan zal in het retailconcept anticiperen op het koopgedrag van de Chinese consument.
De Jolo Fashion Group is in 1976 opgericht en heeft momenteel veertien merken in het portfolio. De kindermode groep biedt ook fashion support aan voor andere merken en produceert private labels.
Website Jolo Fashion Group: www.jolo.nl
Dit bericht heeft 0 reacties