skip to Main Content

kleertjes.com lanceert capsule collectie met The Voice Kids finalisten

Eerder schreven we dat kleertjes.com de nieuwe hoofdsponsor is van The Voice Kids. Dankzij de samenwerking met Like Flo en Vingino, twee van de vier stylingpartners uit het programma, krijgt de slogan ‘Choose your style, take the stage!’ een nieuwe betekenis.

Enerzijds hebben Emma en Marc Floor in samenwerking met Like Flo een capsule collectie ontworpen en anderzijds gingen finalisten Faela en Soufiane aan de slag met Vingino. Iedere collectie vertegenwoordigt de stijl en persoonlijkheden van de finalisten, van dromerig vrolijk tot speels Bohemian en van fris stoer tot kleurrijk sportief. Bijzonder is dat elke collectie een uniek kenmerk van de finalisten presenteert. Zo kan iedereen zich kleden in de stijl van hun favoriete talent.

Op vrijdag 4 juni is de finale van The Voice Kids om 20:00 uur te zien op RTL4. Vervolgens zullen de vier finalisten in hun eigen collecties schitteren tijdens de bekendmaking van de winnaar in de talkshow Beau. De capsule collecties zijn vanaf half juni exclusief verkrijgbaar bij kleertjes.com.

Over kleertjes.com
kleertjes.com is de grootste online shop in kids fashion en zorgt voor gemak voor de moderne moeder met een eenvoudige, veilige en efficiënte manier van shoppen. Door shopcomfort vanuit huis te bieden wil kleertjes.com het leven van drukbezette moeders gemakkelijker en efficiënter maken, waardoor er meer quality time voor het gezin overblijft.

kleertjes.com biedt een plek waar je alles kunt vinden: allereerst met kinderkleding en -schoenen en nu is ook de categorie speelgoed toegevoegd aan het assortiment. Hierdoor wordt kleertjes.com – de grootste kindermodewebsite van de Benelux – hét online kinderwarenhuis waar ouders alles onder één dak kunnen vinden voor kinderen van 0 tot 16 jaar.

Dit bericht heeft 0 reacties

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Back To Top