Ga naar hoofdinhoud

Kleertjes.com start partnerplatform en breidt assortiment uit met speelgoed

Kindermodewebsite Kleertjes.com heeft een partnerplatform gelanceerd, genaamd ‘Kleertjes & Co’. Geselecteerde verkopers kunnen hun assortiment met betrekking tot kinderen aanbieden. Ook wordt het assortiment uitgebreid met speelgoed.

Afgelopen augustus is Kleertjes.com begonnen met het testen van het partnerplatform. Verschillende externe verkopers hebben de afgelopen maanden al kinderkleding en –schoenen verkocht via het platform. Middels het platform hebben verkopers een extra verkoopkanaal. Daarnaast kunnen ze profiteren van de volgende voordelen: een groot bereik, een gebruiksvriendelijk en gesloten verkoopplatform en marketing en advertising-activiteiten van Kleertjes.com. Geïnteresseerde verkopers kunnen zich bij Kleertjes.com nog aanmelden. Om deel te nemen betaal je als verkoper een vast bedrag van 40 euro per maand met daar bovenop een verkoperscommissie van vijftien procent. Voor de consument verandert er op het oog niks, zo blijft de website hetzelfde.

Uit het persbericht blijkt ook waarom het bedrijf voor een partnerplatform heeft gekozen. Zo vindt momenteel 36% van de totale aankopen online plaats en wordt 33% daarvan aangekocht bij een online marktplaats. Daarnaast verwacht 81 procent van de Nederlandse consumenten in de toekomst meer online te gaan winkelen.

Ook is ervoor gekozen om het aanbod uit te breiden met speelgoed. De kindermodewebsite wil hiermee een warenhuis worden waar ouders alles voor hun kind onder één dak kunnen vinden.

Website Kleertjes.com: www.kleertjes.com

Dit bericht heeft 0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top