Pyjamamerk Woody opent belevingswinkel voor kinderen in Gent
Het Belgische pyjamamerk Woody opent zijn allereerste belevingswinkel voor kinderen in de binnenstad van Gent. Hier kunnen kinderen hun fantasie in de vrije loop laten dankzij de vele technologische snufjes, kruipnetten en experience wall waar kinderen hun ingekleurde tekeningen kunnen inscannen en tot leven wekken.
Woody
Het merk Woody blaast dit jaar 25 kaarsen uit. En dan mag natuurlijk gevierd worden. Woody opent zijn allereerste flagshipstore in Gent, waar kinderen van alles kunnen beleven. Zo hangen er overal in de winkel kruipnetten waardoor kinderen zich snel in de Woody wereld wanen en hangt de kleding op de hoogte van de kinderen. Wanneer het donker is, zullen de pyjama’s en een aantal accenten in de winkel trouwens oplichten dankzij de glow in the dark-technologie die aanwezig is.
Technologische snufjes
Ook zijn er talloze technologische snufjes te vinden om de beleving nog meer te verbeteren. De eyecatcher is de experience wall waar kinderen hun ingekleurde tekeningen inscannen en tot leven wekken door zelf te bewegen voor het scherm. “Een leuke manier om inkleuren en gamen samen te brengen”, aldus Woody.
Trots
“Ik ben ontzettend trots op de belevingswinkel die we samen met ons team en onze partners Stockman Verstraete en Tailormate & nocomputer hebben ontworpen en verwezenlijkt. We hebben een winkel gecreëerd waarin de nieuwe generatie kinderen in thuiskomen. We zijn er dankzij innovatie en technologie in geslaagd om de beleving naar al onze kanalen door te trekken. Dit maakt van onze flagshipstore toch wel een uniek en aparte plek in het straatbeeld”, verduidelijkt Steven Van De Velde, managing director van de Woody Group.
Website Woody: www.woodyworld.com
Dit bericht heeft 0 reacties