Ga naar hoofdinhoud
Victoria’s Secret lanceert een nieuw merk voor ‘tweens’

Victoria’s Secret lanceert een nieuw merk voor ‘tweens’

Victoria’s Secret & Co. gaat een nieuw merk lanceren, gericht op ‘tweens’ – jongeren tussen de acht en dertien jaar. Dit laat het moederbedrijf van Victoria’s Secret weten in een persbericht.

Het nieuwe merk, genaamd Happy Nation, zal ‘inclusieve en gender vrije’ artikelen uitbrengen, waaronder sweats, zwemkleding, bh’s, ondergoed en body care. Victoria’s Secret & Co. vertelt het volgende over het nieuwe merk: “Het merk richt zich op het maken van ‘judgement-free’ producten voor tweens die accepterend, inclusief en ondersteunend zijn.”

De prijzen variëren tussen de 15 dollar voor shorts en 40 dollar voor een hoodie. Momenteel wordt het merk alleen digitaal verkocht en plannen voor retail zijn er op dit moment nog niet. Verder zal het merk later deze zomer de stap maken naar de metaverse.

Dit bericht heeft 0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top