Aan het woord: Ingrid Jorritsma van Posh Kids Boutique in Burgum
In ‘Aan het woord’ vragen we retailers hoe het afgelopen seizoen is verlopen, wat de trends van het moment zijn en welke merken zichtbaar groeien in populariteit. Deze week spreekt KIDS met de eigenaresse van Posh Kids Boutique in Burgum.
Eigenaresse Posh Kids Boutique, Ingrid Jorritsma: “Mijn liefde voor kinderen en mijn passie voor mode is groot. Dit bracht mij vorig jaar dan ook op het idee om een kinderkledingwinkel te openen. Ik heb de gok gewaagd en in september 2018 is Posh Kids Boutique officieel geopend. ‘Posh’ betekent ‘chique’ in het Engels. Het is een pakkende naam die blijft hangen. Momenteel gaat het heel goed met de winkel, de verkoop gaat boven verwachting goed. Hier ben ik dan ook ontzettend blij mee. De merken CarlijnQ, Phil & Phae en Scotch & Soda zijn in de winkel de echte hardlopers. Al moet ik zeggen dat alle merken die we verkopen momenteel goed lopen. Dagelijks ga ik op zoek naar nieuwe trends op het gebied van kindermode en lifestyle. Wat opvalt, is dat de printjes nog steeds erg gewild zijn. Zo doen de dierenprints het erg goed, met als uitschieter de geliefde panterprint. Ook andere prints, zoals de bloemenprint, zijn tegenwoordig helemaal hot. Op het gebied van kleuren zien we op dit moment veel herfstkleuren voorbijkomen. Denk hierbij aan tinten als oranje, bruin en paars. Om de winkel onder de aandacht te brengen, ben ik erg actief op social media als Facebook en Instagram. Omdat ik hier privé niets aan deed, moest ik er in het begin echt mijn weg in vinden. Gelukkig lukt dat aardig goed nu. Ik moet ook wel zeggen dat het tegenwoordig een must is om online actief bezig te zijn, de winkel kan alle aandacht goed gebruiken. Iedere dag ga ik met enorm veel plezier naar mijn werk. Als je het punt bereikt dat je werk niet als werk aanvoelt, is het dag in dag uit een feestje om te doen!”
Website Posh Kids Boutique: www.poshkidsboutique.nl
Dit bericht heeft 0 reacties