Allround Kids Designer – Nik&Nik
Het merk NIK&NIK behoort tot het snelst groeiende Nederlandse kids fashion brands met internationale allure.
Met een hoofdkantoor gevestigd in Amsterdam in het museumkwartier, showrooms verspreid over Europa en Azië, vijf NIK&NIK Brand Stores en medium to high-end boutiques, opende NIK&NIK tevens shop-in-shops in de meest toonaangevende warenhuizen.
NIK&NIK is wegens groei op zoek naar een aanvulling op het huidige design en development team voor NIK&NIK.
Allround Kids Designer
Fulltime
YOUR TASKS:
- Opzetten en ontwerpen van zes collecties per jaar;
- Collectioneren, trends oppikken rekening houdend met de merk identiteit, moodboards, kleurkaarten en uiteindelijk collectie overview maken;
- Ontwerpen voor verschillende productgroepen, zowel geweven als gebreid en accessoires;
- Ontwikkelen en ontwerpen van artworks;
- Het opzetten van bijbehorende maattabellen van verschillende productgroepen;
- Kwaliteiten ontwikkelen en selecteren voor verschillende productgroepen;
- Bewaken van de SMS deadlines;
- Doorpassen van de samples en commentaren verwerken;
- Contact onderhouden met leveranciers;
- Bereid bent om meerdere malen per jaar naar de fabrikanten te reizen.
YOUR QUALIFICATIONS:
- Handschrift van het merk NIK&NIK kunnen waarborgen;
- Commercieel, maar innovatief design niveau;
- Oog voor detail;
- Minimaal HBO werk- en denkniveau;
- Minimaal 3 jaar werkervaring in een gelijkwaardige functie;
- Uitstekende kennis van Adobe Illustrator;
- Flexibel en aanpassingsvermogen zijn een vereiste;
- Technisch inzicht met betrekking tot textiel kennis en maatvoering en kids grading;
- Nauwkeurigheid zowel op het gebied van ontwerpen als product-technisch;
- Zelfstandig, maar teamplayer;
- Representatief en modebewust met een eigen identiteit;
- Vloeiend Nederlands en Engels in woord en geschrift.
WANT TO JOIN US?
Verstuur je solliciatie brief en CV naar talent@nikkie.com o.v.v Allround Designer NIK&NIK
WWW.NIKENNIK.COM
NP Fashion BV
Van Eeghenstraat 82
1071 GK Amsterdam
Dit bericht heeft 0 reacties