
Marketing en PR medewerker – PR4Kids
Ben jij een enthousiast, no-nonsense, open en eerlijk persoon vol met creatieve ideeën om klanten iets extra’s te bieden? Gaat jouw hart sneller kloppen van fashion, offline-, online, en social media? Ben jij vernieuwend en weet jij hoe je offline- en online media het beste kunt inzetten? Dan zijn wij op zoek naar jou!!
PR4Kids / PR4Moms
PR4Kids is een creatief PR bureau gespecialiseerd in de kinderbranche. Met PR4Moms richten wij ons daarnaast ook op de moeders/dames. Bij ons is geen dag hetzelfde. Waar je je de ene dag met boxpakjes bezig houdt, ben je de volgende dag met lingerie bezig. Ons doel is om zoveel mogelijk PR te behalen voor onze klanten. Wij zijn gevestigd in Amstelveen.
Functieomschrijving
Wij zijn op zoek naar iemand die ons team komt versterken, all-round en flexibel is. Binnen deze rol ben je binnen PR4Kids en PR4Moms ondersteunend, organisatorisch en uitvoerend. Je werkt samen met stylisten, influencers, bloggers, vloggers en monitort de publicaties die behaald worden voor onze klanten..
Wat zijn jouw belangrijkste taken?
- Uitleen van collecties vanuit de showroom
- Monitoren van alle behaalde PR resultaten
- Contact met stylisten / influencers / bloggers voor onze merken
- Beeldbank up-to-date houden
- Social Media kalenders opstellen
Wat wij vragen:
- Je beschikt over een afgeronde MBO of HBO opleiding
- Je bent 40 uur per week beschikbaar
- Je bent enthousiast, klantgericht en creatief
- Je bent goed in de Nederlandse & Engelse taal
- Als je goed bent in Photoshop en InDesign heb je een streepje voor
Wat wij bieden:
- Een marktconform salaris
- Een afwisselende baan bij een enthousiast PR- en Marketingbureau
- Een open en gezellige organisatie met gezellige collega’s
- Doorgroeimogelijkheden
Solliciteren:
Ben jij enthousiast geworden van deze vacature en voldoe je aan de eisen? Stuur dan jouw motivatiebrief en CV met pasfoto naar margo@pr4kids.nl ovv vacature marketing en PR medewerker.
Neem ook eens een kijkje op onze websites: www.pr4kids.nl& www.pr4moms.nl
Dit bericht heeft 0 reacties