Ga naar hoofdinhoud
Lief lifestyle

Aparte webshop Lief! lifestyle verdwijnt

Binnenkort wordt de webshop van Lief! lifestyle geïntegreerd in 4little van het moederbedrijf Kids Fashion Group. De kinderkledingverkoper wil zich meer focussen op multibrand en deze stap past er dan ook goed bij.

Oprichter en head of franchising van Lief!, John van den Herik, vindt de beslissing meer dan logisch. Niet alleen online, maar ook offline ligt de focus van de organisatie op multibrand. Daarnaast ligt de volledige logistieke organisatie in Duitsland. Wehkamp zal voortaan zorgen voor de onlineactiviteiten van Lief! lifstyle. Momenteel verwijst de webshop van het merk al door naar dit platform.

Tom Tailor
Sinds dit jaar is Lief! ook verantwoordelijk voor de activiteiten van het nieuwe merk Tom Tailor in de Benelux. Volgens van Herik was het afgelopen seizoen, door integratie van het nieuwe kindermodemerk, best pittig. De integratie is dan ook niet zonder slag of stoot gegaan en andere merken binnen Kids Fashion Group hebben daardoor niet de beste performance kunnen leveren. Toch is alles volgens Herik nu weer op de rit.

Andere veranderingen
Eerder sloot Lief! Lifestyle in 2016 al een eigen conceptstore in Sliedrecht. Daarnaast bouwde het de outlet store in Batavia Stad om tot een multibrandwinkel: Lief! Kids Brands House.

Website Lief! lifestyle: www.lieflifestyle.nl

Dit bericht heeft 0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top