Goedkopere merken en andere veranderingen voor Hudson’s Bay
Hudson’s Bay wil van zijn dure imago af. Om die reden gaat de warenhuisketen goedkopere merken in de Nederlandse winkels opnemen. Marketing- en inkoopdirecteur Edo Beukema zegt dit tegen Het Financieele Dagblad.
Volgens de consument zijn de prijzen van Hudson’s Bay aan de hoge kant. De retailer mist merken met lagere aanvangsprijzen en dat is precies hetgeen dat Beukema vanaf 2018 wil veranderen.
Veranderingen
Door middel van adverteren in de krant zal Hudson’s Bay proberen meer klanten te trekken. Ook stapt de keten af van het eigen service voor La Place en zal het nieuwe cosmetica concepten toevoegen. Tevens wordt het ondergoed aanbod uitgebreid met Sloggi vanwege de vraag naar het merk.
Verbeterpunten
Even ging het gerucht dat de modeketen zou gaan stoppen, maar zoals het er nu uitziet is daar niets van waar. Volgens Beukema had Hudson’s Bay bij de start in Nederland niet direct in de roos geschoten. Er waren enkele verbeterpunten waar de modeketen nog naar moest kijken. Het zal nog zo’n drie jaar duren voor de keten tot volwassen groei kan komen en met de inflatie mee zal groeien.
Dit bericht heeft 0 reacties