Ga naar hoofdinhoud
cast

Het KIDSfashionplatform en Het Schoenenplatform aanwezig op C.A.S.T.

Op 14 augustus maken Het KIDSfashionplatform en Het Schoenenplatform hun rentree op C.A.S.T. Merken en retailers kunnen de komende maanden onder meer op de stand langskomen om hun collecties te laten fotograferen en prangende vragen te stellen aan retailstrateeg Ad van Antwerpen.

KIDS fashion mag en the right SIZE hebben voor aankomend seizoen de handen in een geslagen. Het laatste nieuws op kinderschoenen zullen we via beide media naar buiten brengen. Ook zullen we de nieuwe kinderschoenencollecties op beide B2B platformen: HET KIDS fashionplatform en Het Schoenenplatform laten zien. Het team ven Het KIDSfashion- en Schoenenplatform is de volgende dagen aanwezig op C.A.S.T.:
-Van 14 augustus tot 18 september: iedere maandag, dinsdag en donderdag
-Van 19 september tot 31 oktober: iedere maandag

Extra dagen:
10 september
13 september
1 oktober

In de showroom (standnummer 250) kunnen leveranciers en winkeliers terecht voor vragen over Het KIDSfashionplatform en Het Schoenenplatform. Ook zal de redactie van the right SIZE aanwezig zijn.

Fotograferen collecties 

Daarnaast kunnen leveranciers in de stand hun collecties laten fotograferen en zo deelnemen aan beide platformen: Het KIDSfashionplatform en Het Schoenenplatform. De fotografie wordt mede mogelijk gemaakt door Ministudio. Op deze digitale platforms kunnen kinderschoenenleveranciers hun complete collectie voor het inkoopseizoen en NOOS-assortiment plaatsen. De kinderschoenenwinkelier krijgt zo de mogelijkheid om collectie- en productinformatie te verkrijgen, artikelen te vergelijken en producten uit voorraad te bestellen.

Inloopspreekuur Ad van Antwerpen

Op 22 augustus, tijdens de tweede dag van de BrandNew, is retailstrateeg Ad van Antwerpen tussen 15:00 en 17:00 uur aanwezig op de stand. Bezoekers kunnen het tijdens dit ‘inloopspreekuur’ al hun vragen over branding en strategie aan Van Antwerpen stellen. Hier krijgen zij ook de gelegenheid om zich in te schrijven voor de tweedaagse strategieprogramma ‘Koers bepalen en kleur bekennen’, waarin retailers aan de slag gaan met de strategie van hun winkel.

Website hetkidsfashionplatform: www.hetkidsfashionplatform.nl
Website hetschoenenplatform: www.hetschoenenplatform.nl

 

Dit bericht heeft 0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top