Tumble ’N Dry verkent Chinese markt
Het Amsterdamse kledingmerk Tumble ’N Dry gaat samenwerken met Alibaba. Het label krijgt een ‘flagshipstore’ op Tmall Global.
Tumble ’N Dry heeft de ambitie om een internationaal geliefd merk te worden. Het merk richt zich al op Duitsland, België en Scandinavië en gaat nu ook de Chinese markt verkennen. “Onze stijl en prijs sluiten goed aan bij de Chinese consument”, zegt e-commercemanager Rachel Gans. Tumble ’N Dry maakt in Nederland al een paar jaar ‘een double digit groei’ door.
Het kledingmerk gaat zijn volledige lente-/wintercollectie aanbieden op Tmall Global. Dat platform is gevuld met wereldwijde A-merken. Nederlandse retailers als G-Star en Flinders verkopen ook via het Chinese platform, terwijl Albert Heijn zijn webwinkel er eerder dit jaar sloot.
Tumble’ N Dry maakt sinds 2012 onderdeel uit van de Varova Fashion Group, dat ook eigenaar is van onder meer de merken Sissy-Boy en Men at Work. Het kinderkledinglabel heeft acht eigen winkels en ligt in zo’n 1100 speciaalzaken en warenhuizen in twintig verschillende landen.
Website Tumble ‘N Dry: www.tumblendry.com
Dit bericht heeft 0 reacties