Ga naar hoofdinhoud
kleertjes.com

Kleertjes.com krijgt advies van studenten bij E-commerceweek

Studenten Commerciële Economie van de Hogeschool Tio kregen de opdracht Kleertjes.com te adviseren over hoe het retourpercentage van pakketjes gereduceerd kon worden. Op vrijdag 30 november presenteerden zij hun eigen ideeën in Media Plaza, bij de Jaarbeurs in Utrecht. Iets waar Kleertjes.com veel aan heeft gehad.

Om meer achtergrondinformatie te hebben kregen de studenten een rondleiding bij het bedrijf, ook gaven CEO Siad Awwad en operation manager René Gijsman presentaties. Daarnaast gaf zelfs product owner retouren van PostNL, Stefanie Tempelaars, een gastcollege.

Uiteindelijk kwam Retourkillers met het beste advies. Ze gaven een aantal praktische verbeterpunten om de verwachtingen beter te managen, zoals een goede maattabel. Ook gaf het groepje aandacht voor het verbeteren van milieubewustzijn. CEO Siad Awwad was erg blij met het resultaat. “Ze bieden verschillende ideeën op het verschillende gebieden, daarnaast zijn ze tastbaar en uitvoerbaar!”

De prijs voor de studenten: een jaarabonnement op magazine Twinkle van Thuiswinkel.org, een bioscoopbon, een mooie bos bloemen, een beker en natuurlijk een tegoedbon voor schoenen van kleertjes.com. Volgens CEO Siad Awwad mag Tio blij zijn met zulke goede studenten. “Bij Kleertjes.com hebben we altijd stageplekken voor jullie!”

Website: www.kleertjes.com

Dit bericht heeft 0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top