Succesvolle tweede editie voor Drive Inn Junior
Afgelopen maandag (2 juli) was de tweede editie van de Drive Inn Junior; een initiatief van diverse agenten en leveranciers op 6 verschillende locaties in het zuiden van het land (Roosendaal, Breda, Best, Veldhoven en Tilburg).
De deelnemers die meededen aan Drive Inn Junior waren: Barth van Hout, Beebielove, Brandworks, Claesen’s, F&I, Hopagenturen, M-Agency, Retour Denim de luxe, Van der Linden, Wintermans Agenturen en Zoetagenturen. In totaal waren de collecties van zo’n 120 merken, nieuw en bekend, te zien in de diverse showrooms.
Het nieuwe concept was een absolute hit. De showrooms waren open van 09.00 tot 21.00 en het was overal de hele dag door lekker druk. “Iedereen nam lekker de tijd, ging zitten voor een hapje en een drankje. Heel anders dan bij een grote beurs waarbij iedereen min of meer passeert en even gedag komt zeggen“, vertelt Evelien Vlasblom van Moodstreet enthousiast aan de telefoon. Ook bij Retour was de dag een succes: “Wij zijn ontzettend enthousiast, en de reacties van de mensen waren alleen maar positief.” aldus Barry Veerkamp.
Website Drive Inn Junior: www.driveinnjunior.nl
Dit bericht heeft 0 reacties